torsdag 7. april 2011

Roadtrip - del 2

Jeg viste dere noen bilder fra roadtripen som vi tok oss for nærmere to uker siden, og skrev "to be contiued" nederst. Etter det har jeg jo hatt så mye annet å fortelle, så jeg har ventet litt med å skrive om det. I dag er jeg derimot litt tom for ord (det skjønner dere kanskje hvis dere leser innlegget under), så derfor legger jeg ut de siste bildene fra turen vår. Kommer nok noen flere innlegg når jeg er klar for det :)
De siste par dagene har formen vært en god del bedre enn tirsdagskvelden, og jeg vil bare si tusen takk for alle de fine kommentarene jeg fikk på det forrige innlegget mitt. Det betyr utrolig mye for meg at både kjente og ukjente bryr seg og tar seg tiden til å skrive noen ord for å hjelpe.
Takk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!