mandag 11. april 2011

Sykt lykkelig

Fredagskvelden bestemte Silje og jeg oss for å sette på en film, og valget falt på Sykt lykkelig. I løpet av den samme kvelden fikk jeg meg en ekstrem nedtur som i utgangspunktet var psykisk, men etterhvert utviklet seg til å føles veldig fysisk. Med det mener jeg at kroppen min reagerte på det jeg følte og satte seg i brystet som om en voldsom smerte. Jeg ristet i hele kroppen i flere timer etterpå. Kanskje det er angst jeg har, ikke vet jeg, men i mine øyne er det ikke noen tvil om at jeg trenger hjelp. 
Det var godt å ha Silje der og det hjalp at det som sto på på skjermen i det minste var oppmuntrende. Det fikk i hvertfall tankene mine litt vekk i et par timer. 

Filmen er en norsk komedie som......... Tja... Traileren forklarer den kanskje best:
Agnes Kittelsen var helt fantastisk i rollen sin som en nervøs, usikker og sprudlende mamma. Hun burde få mye mer oppmerksomhet for skuespillertalentet sitt, med alle de geniale ansiktsuttrykkene og ektheten hennes. Filmen anbefales, veldig morsom og søt!
Jeg kommer snart tilbake med mer fra hytteturen vår :)

PS: Det skal sies at nedturen min ikke hadde noe med hytteturen eller Silje å gjøre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!