tirsdag 19. april 2011

Uteliv

De siste dagene har stort sett vært tilbrakt utendørs, til glede for både liten og stor. Jeg tror sommeren har kommet tidlig, og kjenner jeg Norge rett er det denne sommeren vi får i år, så derfor tar vi nok frem bassenget til barna i ettermiddag. Vi må jo være sikre på at det blir brukt, og jeg kan tenke meg at det blir noen fine gledeshyl fra mine to små. Bassenget er oppblåsbart og ikke veldig stort, men mer fancy trenger det ikke å være! "Det enkle er ofte det beste" passer bra for mine barn, som gjerne kan kose seg lenge med for eksempel en pappeske og bobleplast. Hva skal man egentlig med leker?
Ute er det i hvertfall nok av ting å utforske. Magnus har fått smake på både gjørme, stein og gress og Milla er fasinert av vann og blomster. Hun vil helst tilbringe hele ettermiddagen (og gjerne morgenen også) på terrassen. Jeg er overlykkelig for at Martin fikk bygget en så fin uteplass til oss i fjor. Den kommer vi til å ha masse glede av de neste årene. Nå skal det bare settes opp et par grinder, slik at vi kan la begge barna styre her ute på egenhånd.
Ja du leste riktig - her. Jeg ligger nemlig ute på terrassen og nyter solen i skrivende stund. Magnus sover ute i vognen sin og livet er herlig


2 kommentarer:

  1. Koseliiiig :D Kunne ønske jeg var barn igjen, hehe
    Sommern er best!

    SvarSlett
  2. Det hørtes utrolig deilig ut! Finnes ikke noe bedre enn utekos - jeg er mildt sagt sjalu på den fine terassen deres, vi har ikke sol på vår, litt stusselig :-(

    Kos dere videre i sommerværet :-D

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!