onsdag 13. april 2011

Vil du være med?

I dag er siste mulighet for å melde seg på loddtrekningen jeg har gående på facebook. Du har mulighet til å vinne denne:

...hvis mange nok (10 stykker) deltar (foreløpig mangler vi bare én til!) trekker jeg også om denne:
...og hvis enda flere deltar (15) er en massasjeolje fra Sjarmtrollparty også med som premie! Altså er det ikke en dum idé å invitere vennene dine, hvis du allerede har meldt deg på!

Her er "reglene":
Alle som avtaler en dato med meg for et homeparty for Perfect Home, Tupperware eller Sjarmtrollparty er med i trekningen av en løkkutter fra Tupperware til en verdi av 399,-!! Trykk på delta på denne facebook-siden, så sender jeg deg en melding i innboksen der :) Datoen må være innen 1.juni 2011 (denne datoen kan jeg skyve litt på).
Vil du ha flere partyer får du også flere lodd! (F.eks. ett Sjarmtrollparty og ett Tupperware = 2 lodd , To Perfect Home og ett Tupperware = 3 lodd). Vanlig takkegave kommer selvfølgelig i tillegg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!