tirsdag 17. mai 2011

17.mai-mimring i bilder

Som om dere ikke hadde fått det med dere så har Norge bursdag i dag!
Og jeg tenkte jeg skulle dele noen minner fra tidligere år med dere.
Kanskje dere får dere noen smil av mine flotte antrekk. 
Og kanskje dere innser at det er en grunn til at jeg ikke er en moteblogger.
  Vel, selvironi er godt å ha når man ser tilbake på gamle bilder.
Men noen ordentlige koselige bilder finnes det også.
Og det er jo når man får barn selv at moroa virkelig begynner!

video 
Jeg gleder meg til Magnus sin første feiring og å se hvordan Milla opplever det nå når hun har blitt ett år eldre.

 Håper dere får en flott feiring, enten det er regn, hagl, sol, snø eller overskyet :)

2 kommentarer:

  1. Hipp-hipp-Hurra! Med egne barn er plutselig 17. mai veldig stas igjen.

    SvarSlett
  2. Ja, det er helt klart noe annet! Jeg har (som du kanskje forstår ut fra bildene) alltid vært veldig opptatt på 17.mai, så for meg er det stas å prøve å lage nye tradisjoner med min egen familie :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!