tirsdag 24. mai 2011

Bedtime talk

Jeg sitter her nå med en liten jente i fanget, noe som til vanlig ikke er så rart, men når man ser på klokken at den er 21.57 skjønner man kanskje tegninga. I dag har jeg hatt to små troll hjemme, fordi Milla hadde høy feber i går kveld, og ikke var helt i slaget i dag heller. Vi har hatt koselig besøk av Tinna, men ellers har jeg fungert som en tjener det meste av dagen, og nå som jeg endelig skulle ha litt tid til å slappe av i sofaen kom en superfornøyd jente ut av rommet sitt, fullt påkledd og sa "Det er ikke møtt ute!" gjentatte ganger. De siste par timene har jeg hørt pludring inne fra rommet hennes og tenkte at det ikke gjorde noe at hun var våken, siden hun sov et par timer på dagtid i dag, men når jeg nå har henne oppå meg begynner det vel å bli på tide å sette ned foten.
God natt kjære tittere!

2 kommentarer:

  1. Herlige dere er! Ser ut som dere koser dere i alle fall :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!