mandag 9. mai 2011

Blåbærsmoothie

Jeg fikk så lyst på sjokolade tidligere i dag (som alltid), men så kom jeg til å tenke på at jeg hadde kjøpt inn ingrediensene for å lage blåbærsmoothie. Jeg fant fram oppskriften og kastet meg rundt, og vips hadde jeg deilig smoothie til både meg og Magnus.
Jeg brukte denne oppskriften som jeg fant på Tine meieriers hjemmeside:

Ingredienser:
2 bananer (neste gang kan det hende jeg bruker 3)
4 dl frosne blåbær
4 dl TineYoghurt Alltid Vanilje
4 dl Sunniva Premium Appelsinjuice uten fruktkjøtt (jeg byttet ut denne med X-tra appelsinjuice, og tror ikke det hadde så stor betydning for resultatet)
Jeg gjorde det enkelt og kastet alt oppi hurtigmikseren på en gang. Det viste seg å være mer enn jeg hadde trodd, så i ettermiddag har hele familien har kost seg med ordentlig blåbærsmoothie.

2 kommentarer:

  1. Denne så kjempe god ut! Jeg skal prøve! :)

    SvarSlett
  2. Den var kjempegod! Superfornøyd :) Har du prøvd enda?

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!