lørdag 28. mai 2011

Dagens outfit

Jeg har sagt det tidligere, og sier det igjen. Det er en grunn til at jeg ikke er en moteblogger. Grunnen er at jeg ikke har noen sans for slikt som dette, og heller ikke har penger til å unne meg nye ting mer enn kanskje en gang i halvåret (og da blir det stort sett handlet på salg, og er vel dermed ikke moderne lenger(?)). Det vil si at jeg ikke har mye spennende i klesskapet mitt å vise fram. De få gangene noen venninner lurer på om jeg har noe de kan låne sier jeg alltid "Værsågod å se etter i skapet! Men jeg har ingen verdens ting!", og hver gang har jeg rett. De ender opp med sine egne klær likevel, og jeg har gjort en god gjerning - de føler seg litt bedre med seg selv og innholdet i deres klesskap.
I dag tenkte jeg å eksperimentere litt, og legge ut "dagens antrekk", bare for å se hva dere sier.

Kommer dere til å boikotte meg nå? Håper ikke det, trolig var dette første og siste gang med en slik overskrift. Den var til og med en løgn, for før jeg gikk ut døren skiftet jeg, i hvertfall øredobber, og tok på meg en svær cardigandingseboms med korte ermer, som dekket hele t-skjorten. Høres jeg ikke fresh ut?
 
Hmm.. Lets never do this again!

6 kommentarer:

  1. Hahaha, jeg dævver! Fikk litt Deja vu fra samtalen vår i sta :-)

    SvarSlett
  2. Jeg har da lånt flere ting av deg jeg :-) Har bla den hvite genseren din her som du enda ikke har fått tilbake :-) hehe. Jeg synes du er fin jeg,Hanne! :-)

    SvarSlett
  3. Flotte jenter med god utstråling trenger ikke det som er på moten for å se bra ut;) Gå med det du vil og føler deg bra i, da ser du godt ut!

    Jeg kjenner deg jo egentlig ikke, men har jo sett deg mye og har lest litt i bloggen din, og jeg syns du er ei sterk jente! Jeg har jo to små selv og vet at dagene ikke er forutsigbare eller alltid en dans på roser, og i tillegg å være syk slik du er kan ikke være lett!
    Du gjør uansett det beste for barna dine og dermed er du en god mamma!

    Jeg håper at de finner ut om det er ME eller noe annet slik at du kan få et svar, det er jo slitsomt nok i seg selv å ikke vite, og jeg ønsker at du skal få tilbake livet ditt slik du ønsker:)

    Mvh Hanne fra Rimi:)

    SvarSlett
  4. Det er det inni deg som teller. Synes du alltid har vært modig som har turt å gå dine egne veier. En så flott jente på alle mulige måter, trenger ikke å ha siste mote i klær. Du legger pengene dine i å få det godt med famileien i eget hjem. Det er det viktigste. Elsker deg over alt i verden. Ingen kan ha en så flott datter som deg.

    SvarSlett
  5. Som sofablogger er jeg mer opptatt av komfort enn av mote, men de få gangene jeg heiser meg opp av sofaen og drar meg ut av huset, foretrekker jeg å se noenlunne normal ut. Altså presentabel ut.

    Synes du er fin, jeg!

    SvarSlett
  6. Synes klærne dine et tøffe, somme dager går jeg i det samme :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!