onsdag 25. mai 2011

Det finnes ikke dårlig vær...

Reisedagbok del 14

Milla fikk overnatte hos besteforeldrene sine natt til onsdag, slik at vi ikke skulle støte på samme vanskeligheter som natten i forveien. Denne natten var heldigvis ikke Magnus våken så mye (bare et par ganger), men jeg våknet grytidlig på morgenen helt av meg selv og klarte selvfølgelig ikke å sovne igjen. Torden og regn hadde preget nattetimene (ikke helt slik jeg hadde forestilt meg Kreta) og siden været så ut til å være litt kjedelig bestemte vi oss for at det var på tide å ta oss turen i lekeland. Bildene sier sitt.



Man kan i hvertfall ikke la været stoppe seg fra å ha det gøy på ferie, og etter en liten stund tittet solen frem, så vi koste oss med lek både inne og ute. Jeg tror nok Milla hadde "the time of her life", og jeg må nok innrømme at vi koste oss vi og.
Det blir hva man gjør det til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!