onsdag 4. mai 2011

Et fastende matvrak

Nå sitter jeg her med det ellevte vannglasset mitt i dag, og strever virkelig med å få det i meg. Jeg som alltid har elsket vann har nå fått nok, og jeg måtte unne meg en liten kopp te i sta for å ikke bli helt gal. 
Det har seg nemlig sånn at jeg faster. De som kjenner meg vet at jeg selvfølgelig ikke gjør dette frivillig, da jeg er alt for glad imat til å bestemme meg for noe slikt på egenhånd. Fastingen gjøres under tvang fordi jeg skal på en sykehusundersøkelse i morgen, og må være tom i magen først. I tillegg er jeg nødt til å drikke 4 liter vann fordelt på 250 ml per time, noe som har vist seg å være vanskeligere - både å holde styr på og å presse meg selv til - enn jeg trodde.
Jeg stappet i meg (og strevde virkelig med å få i meg) to brødskiver med leverpostei i dag morges før "tidsfristen" gikk ut, men nå tror jeg de lett hadde sklidd ned hvis jeg bare hadde fått lov til å spise. Jeg beundrer de som på grunn av religion eller lignende, utsetter seg for denne torturen frivillig. For får jeg bestemme selv, skal jeg aldri gjøre det igjen! Til vanlig kan jeg finne på å glemme å spise, men når man ikke får lov, har man i hvertfall lyst!
Mmmm... Tanken på taco, pizza, kjøttsaus, sjokolade, bacon, kake... I morgen kveld skal jeg spise masse usunn mat! Jeg kan jo ikke risikere å gå ned noen kilo, slanking er for å si det mildt ikke min greie!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!