søndag 1. mai 2011

Home sweet home

I dag er dagen for å gjøre ingenting. Det vil si å slappe av, nyte å ha kommet hjem fra tur, være litt ute i godværet, skrive masse blogginnlegg om ferien min (og alt annet som skulle falle meg inn etter en hel uke uten internett), spise middag hos svigers (Nam! Gleder meg!) og i kveld skal senga nytes fullt ut! Hmm.. Hørtes kanskje feil ut, men det er digg å komme tilbake til sin egen gode, myke seng med en ordentlig dyne i, i stedet for slike harde sydensenger med tullete lakendyner (ikke for å klage altså!).
Milla er for øyeblikket i sitt første pysjamasparty hos den herlige nabojenta vår Thea, som har blitt 5 år mens vi var borte! Flere ganger i løpet av ferieturen vår har Milla latet som hun har ringt hjem til Thea, og det første hun ba om i dag var å få leke med henne, så jeg tror nok at barnebursdag med de "store" jentene er midt i blinken nå! 
Gratulerer så masse med dagen som var snuppelupp!
Håper bjørnen Piccolo hadde med seg noe morsomt til dere, og ikke fniste alt for mye ;)

Thea fortalte meg forresten tidligere i dag at hun hadde vært på hytta i påsken, og da jeg spurte om hva de hadde gjort fortalte hun meg at det hadde vært masse maur der. En av maurene hadde klatret på ansiktet hennes, og hun hadde begynt å grine (hennes ord). Hun fortsatte slik "men da var jeg jo bare fire år! Nå er jeg fem!". Jeg tror hun mente at hun ville taklet situasjonen mye bedre nå, fire-fem dager senere, fordi hun jo har blitt et år større og dermed er mye mer moden for slike dramatiske hendelser!


1 kommentar:

  1. ÅÅÅÅÅÅÅ så hyggelig skrevet av deg Hanne :)
    Godt at Thea er blitt "så" mye større på bare noen få dager....
    Kjempe kos og ha Milla her på bursdag. (og Martin da) hi hi
    Gøy og se reaksjonen hennes når den store bamsen Piccolo kom med godteposer. Hun stod litt bak de "store" jentene, men med et lurt smil. Litt undrende... Gleder meg til og lese mer om turen deres :)
    Ha en fortsatt flott dag :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!