søndag 29. mai 2011

Hvordan skal dette gå?

I går prøvde jeg meg altså som "moteblogger" og jeg må si jeg ble overrasket over hvor mange kommentarer et slikt innlegg førte til! Tusen takk for alle koselige ord Men jeg tror nok jeg holder meg til å skrive om ting som interesserer meg likevel. I dag har jeg derimot null inspirasjon, og resultatet ble derfor... Videoblogg! Her skal man i hvertfall ikke være redd for å prøve nye ting, eller utlevere seg selv! Hmpf...
'
Jeg hadde egentlig mest lyst til å bare sitte å lage grimaser eller le hysterisk, men fant ut at det kunne bli enda pinligere. Kanskje jeg kan skylde på det halve glasset med cider jeg har drukket i kveld... Men her kan dere få se et par bilder fra dagen også. Noen som vet hvordan jeg kan få disse inn i en film (over trynet mitt) ved bruk av Picasa?
Som sagt: Ha en fin kveld! 
Takk for at dere titter innom 
og bærer over med mine rare innlegg :)
PS: Har dere hørt det? Det er sommer!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!