søndag 1. mai 2011

I'm back!

Hæ? Tenker kanskje de fleste av dere nå. Har du i det hele tatt vært borte?
Svaret er Ja! Jeg har bare ikke fortalt det til dere enda! Og det er ganske så masse å fortelle også!
Har noen av dere stusset over at jeg ikke har skrevet noe særlig den siste uka? Jeg håper noen har lagt merke til det i hvertfall, det hadde vært koselig. Jeg har jo hatt et par innlegg på lur, men siden de ikke handlet noe særlig om hverdagen min har kanskje noen begynt å lure litt i hvertfall. Kanskje ikke, men nå har jeg i hvertfall tenkt til å røpe hemmeligheten bak stillheten...
Jeg har vært på ferie!!
(Ok, jeg godtar at dette kanskje ikke er så spennende for dere, men for meg er det stort!). Vil dere gjette hvor? Mange vet det allerede, så jeg kan vel like gjerne fortelle det: 

♥ ♥ Kreta ♥ ♥


1 kommentar:

  1. Jeg har savnet innlegg fra deg, så det var godt å se et nytt innlegg nå! :) Så godt å være på ferie da...det er deg vel unnet! :) Også så brun og fin du er da...jeg er misunnelig! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!