lørdag 7. mai 2011

Strandtur

Reisedagbok del 7

Natt til søndag sov Magnus ekstremt dårlig. Han hostet fælt og gråt mye, og det ble lite søvn på oss alle fire. Vi tenkte det var fordi vi var på et fremmed sted, men så feil kan man altså ta. Det var ikke den eneste natten med lite søvn, for å si det sånn!
På dagtid bestemte vi oss for å gå en tur til stranda. Vi tok tvillingvognen og Milla byttet på å gå og sitte på. Vi så på fine appelsin- og sitrontrær, plukket blomster og Milla sa "Hva er det...?" (etterfulgt av "...mamma", "...pappa", "...bestefar" eller "...bestemor") cirka femhundreogåttitolv ganger.

Når vi kom fram til stranden satt Magnus i vogna og prøvde forgjeves å sove. Milla stortrivdes med å få leke i sanda og steinene i vannkanten. Det vil si helt til hun trynet uti vannet og duppet under med hodet iført genser og bleie. Det var både litt skummelt og kaldt, men hun ble fort opptatt av lekingen og utforskingen igjen.

Martin og jeg tok oss en joggetur (merk: Martin jogget, jeg løp!) bortover stranda. Det var ikke lange biten jeg orket, men det var deilig å bruke kroppen litt (det var faktisk min idé!), og det er definitivt noe annet å løpe barbeint på stranda enn å ta seg en joggetur hjemme i Norge!
Resten av gåturen får dere høre om senere...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!