fredag 6. mai 2011

Vaskebørsten

Reisedagbok del 6

Er man sammen med de samme menneskene 24/7 kan samtaleemnene bli litt snåle etterhvert. Man lager sin egen internhumor, som man selv kan synes er utrolig festlig, mens de andre rundt bare trekker på skuldrene og rister på hodet. På ferien var foreldrene mine veldig opptatt av å få kjøpt en oppvaskbørste, men de første gangene vi var på butikken klarte vi å glemme det, så dette ble etterhvert et morsomt tema.

Første dagen: "Jeg fant oppvaskbørsten!" ropte pappa med et stort glis. Han prøvde å kamuflere latteren som boblet under smilet hans. "Den sto ved siden av doen!" fortsatte han og brølte ut i latter. 

Dagen etter: "Det er ikke lov å kaste papiret i do, det er derfor de har satt en børste ved siden av. Den er litt hard å vaske seg med, og det er lurt å trekke ned før man dypper den i vannet!". 

Noen få minutter senere: "Hvis man er stor i kjeften kan man bruke den som tannbørste også!".

Rister du på hodet nå?

2 kommentarer:

  1. Jeg rister ikke på hodet. Jeg ler meg i HJEL! hhahaha. ELSKER sånn humor!!!

    SvarSlett
  2. Ha ha haaaaa :D (tok dere med den nye varianten hjem i kofferten.... til storkjefta tanter osv ?) Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!