tirsdag 3. mai 2011

Ventetid

Reisedagbok del 3

Etter innsjekking gikk vi videre for å få sendt tvillingvognen vår som spesialbagasje. Vi hadde ringt Ving og sjekket på forhånd om det var greit at vi valgte denne vognen fremfor en enkeltvogn, og det skulle ikke være noe problem. Dette anbefaler jeg andre to(små)barnsforeldre på det sterkeste, da vi hadde utrolig mye glede av å kunne sette begge barna i vognen gjennom turen. Den fikk akkurat plass i vognposen på flyplassen, og Milla fikk æren av å teipe den igjen.
På flyplassen sto to nysgjerrige unger i vinduet og tittet ut på alle flyene. Milla gledet seg til å få kommet seg inn i flyet, og Magnus synes det var spennende med alt som skjedde utenfor; flyene som kjørte forbi, menneskene som sto og vinket og de rare bilene som kjørte rundt med bagasjen.
Jeg gruet meg maksimalt til flyturen. Misforstå meg rett, jeg er ikke redd for å fly, men med to små barn (for ikke å nevne min sykdom) kunne enhver person få litt hetta. Derfor hadde jeg pakket med alt jeg kunne tenke meg at kunne hjelpe oss i sekken til Milla: flaske til Magnus med morsmelkerstatningspulver i, som jeg fikk fylt med (litt for) varmt vann på flyplassen, flaske til Milla, en klistremerkebok, en gammel og ødelagt mobiltelefon (alt med knapper faller i smak hos Magnus), et påskeegg fylt med kindereggleker som kunne settes sammen, små mynter, edderkopper og et pocketpuslespill pluss et annet puslespill. Bøkene jeg hadde lånt på biblioteket for anledningen glemte jeg selvfølgelig i bilen. Matpakker hadde foreldrene mine sørget for til alle sammen, og vi fikk også en baguett hver før vi satte oss på flyet. Jeg hadde også sørget for å ha med nok skift til begge barna...
...trodde jeg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!