torsdag 30. juni 2011

Nye skatter

Huset vårt begynner endelig å føles som et hjem, for den siste tiden har vi unnet oss litt ekstra, slik at det skal være litt triveligere å oppholde seg her. IKEA-turen med Silje førte blant annet til et par nye blå vaser, som gjorde at den hvite vasen min kom mer til sin rett.
Fargene jeg har bestemt meg for at skal være i stua vår er lilla og lyseblå, en kombinasjon jeg egentlig trodde passet, men når jeg nå har begynt å finne fram pyntegjenstander i disse fargene vil jeg påstå at det gjorde seg ganske bra. Og det viktigste er jo at jeg (som sitter i sofaen det meste av dagen) liker å se på det.
Nå er det ikke lenge til varene mine fra Perfect Home skal få pryde huset også, og denne gangen er de kommet for å bli. Eskene skal kastes, og de skal nå få sine faste plasser. Det kommer til å hjelpe mye på stemningen i huset, og jeg gleder meg til å plassere det ut.
Dere skal få se litt mer av hva jeg handlet på IKEA senere, og hva dette har hjupet meg med i hverdagen. For i hodet mitt står bare "Tilrettelegging, tilrettelegging, tilrettelegging!" om dagen, og det har virkelig en effekt.

1 kommentar:

  1. Så gøy :) Synes det lykthuset om det er det det heter er kjempefint :D

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!