onsdag 15. juni 2011

Party Alias

To helger på rad har jeg virkelig kost meg. Jeg har merket minimalt (eller valgt å overse det meste) av plager og fokusert fullt på familie, venner og morsomheter. Denne helgen har vært fullpakket av ting, og jeg har elsket det. Smellen på grunn av det har jeg allerede merket, men selvom det har vært full fart rundt meg har jeg i hvertfall klart å slappe av med det, uten for mye stress, forpliktelser og ansvar.
På fredag var egentlig planen å dra på hyttetur, men med åpen himmel fant vi ut at den kvarterlange gåturen fra bilen til hytta kunne bli litt i overkant bløt, og med fem barn og fire voksne bestemte vi oss for at det strategiske valget ville være å vente og se om det ga seg til lørdag.
Siden jeg var så mentalt forberedt på å gjøre noe den kvelden inviterte vi i stedet gode venner til spillkveld hjemme hos oss, og siden vårt reisefølge fikk skaffet barnevakt fikk vi tilbrakt kvelden sammen hjemme i stedet. Christer, Øyvind, Silje og Dennis kom med spill (Party Alias), godis, snacks og noen øl, og vi var klar for spillkveld. Heldigvis var det bare å ta fram spillet, trekke et kort og etter første runde ljomet det av latter, og selv om ikke alle kjente hverandre fra før var det ingenting å si på stemningen. En så vellykket spillkveld har jeg aldri vært med på før, og magemuskler (blant andre muskelgrupper) fikk trent seg heftig.
Spillet anbefales!

4 kommentarer:

  1. Spillkvelder er morsomt! Skulle ønske vi gjorde mer av det også.... Det er jo greit å gjøre noe annet enn å se på film eller bare sitte og snakke... :)

    SvarSlett
  2. Åh, spillkveld... Det er det lenge siden jeg har hatt. Nå ble jeg misunnelig!
    Jeg ELSKER party alias!! Norsknerd OG spillentusiast, er ikke rart det spillet passer for meg ;) Sist jeg spilte det var med bl.a. jørgen og hanne-ma, og jørgen var veldig overbevisende da han skulle være sint mens han forklarte ordene.. ble nesten litt skremt jeg, hehe ;)

    SvarSlett
  3. Høres kjempekoselig ut :-)
    Bra du koser deg <3

    SvarSlett
  4. ååhhh..jeg vil være med en annen gang,dette hørtes gøy ut!! :D

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!