fredag 8. juli 2011

Danmark

Vi har hatt noen fine dager i Danmark i sommerhuset til svigers. Noen grå, noen regntunge, noen solfylte og noen varme og alle har vært tilbrakt med Store M, Lille M og Minste M, så jeg har kost meg masse.
På vei ned hadde vi bestemt oss for å kjøre bil. Vi tok turen via Malmø, og kjørte broen over til København. Jeg må få lov til å skryte litt av at barna våre ikke kunne ha oppført seg bedre. Det var selvfølgelig noe sutring, og en del "Are we there yet?"-tendenser, men med tanke på at vi hadde med oss en snart-1åring, og en snart-3åring kunne det virkelig ikke gått bedre!
Martin sin far er dansk, og den ene siden av familien hans bor dermed i Danmark. Derfor har vi kost oss på forskjellige familiebesøk, selv om det dessverre ikke ble så alt for mange denne gang på grunn av formen min. På bildene ser dere Milla på en lekeplass på et kjøpesenter og ute ved en fontene. Magnus fikk selvfølgelig luftet seg litt han også, men han sitter mye i vognen når vi er ute og farter. Mest stas er det dog når han får lov til å trampe rundt i butikkene og rive ned det han måtte finne på sin vei.
Vi fikk oss også en tur på stranden en av dagene, i omtrent ti minutter. Det blåste "litt", men Milla koste seg med å lete etter stener og skjell, mens Magnus spiste et helt(!) eple i vognen. 
Vi får se om det kommer enda flere bilder fra turen etterhvert. Jeg må innrømme at det var utrolig godt å komme hjem igjen, og jeg kjente at kroppen skrek av vrede over alt jeg belastet den med og samtidig koste meg med - familiebesøk, gåturer, butikkturer, lesing av en hel bok (jeg klarte å trosse konsentrasjonsvanskene!), kjøreturen ned, båtturen opp...
Ønsker dere en flott dag!
Jeg vurderer en tur på stranda, hvis ikke været skifter helt om før Magnus våkner igjen da.

1 kommentar:

  1. Det var så hyggelig å møte dere en liten halvtime i København :) Dere er en flott familie. Gleder meg til å se dere igjen snart.

    Store klemmer fra storekusina (som fortsatt ikke har kommet seg hjem igjen;))

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!