søndag 31. juli 2011

Den lille havfruen

Jeg har hatt en fantastisk fin dag sammen med lillesnuppa mi på stranda. På morgenen prøvde jeg å overtale kjæresten til at vi alle skulle dra sammen, men når han hadde mer lyst til å holde fortet og jobbe hjemme bestemte jeg meg for at Milla og jeg heller kunne ta oss litt kvalitetstid sammen.
Vi dro sammen med Rasmus og Martine, og koste oss i varmen i mange timer. Milla har etterhvert blitt utrolig glad i vannet (har kanskje arvet den egenskapen av mammaen sin) og går ut så langt hun klarer å stå, plasker, prøver å svømme og flirer det største og herligste smilet jeg vet om når man tuller med henne. Hun nøt å være i fokus, og ble skjemt bort med oppmerksomhet av tanten og onkelen sin.
I dag fikk jeg også mulighet til å svømme litt selv, og benyttet sjansen til å overdrive det (som vanlig har jeg ikke lært hvor grensen går) og svømte flere ganger til bøyene, mellom dem og tilbake. Har jeg nevnt at svømming er en av de eneste idrettene jeg faktisk har mestret? Vel, jeg synes fortsatt det er fantastisk deilig, og siden jeg nyter følelsen av å ikke belaste kroppen min feil blir det fort til at jeg glemmer bort at jeg skal prøve å trene meg opp skritt for skritt (eller tak for tak).

Dette innlegget skulle egentlig handle om hele dagen min, men jeg kjenner jeg er alt for sliten til å få ned noe mer fornuftig. La meg bare si at dagen har vært utrolig flott. På tross av at jeg har umenneskelig vondt i magen i skrivende stund, hodet fullt av bomull og har slitt med å holde koken etter strandbesøket har jeg smilt mer enn på lenge, og etter at huset ble stille og alle var gått i seng hørte jeg plutselig knirking i døren og en liten jente hadde lyst på enda litt mer kvalitetstid med mammaen sin
Jeg er så heldig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!