fredag 8. juli 2011

Digg musikk

Jeg sendte nettopp en liste med artister jeg liker til venninnen min, og tenkte at jeg kunne jo dele den med dere også. Disse artistene finner du i spillelisten jeg har kalt "Digg musikk". Noen av artistene har mange spor, mens enkelte bare har et par som får være i denne listen, fordi ikke alle sangene deres går under kategorien "Slappe-helt-av-musikk". Men mange av yndlingsartistene mine skjuler seg i listen under, og den største av de alle finner du øverst (resten er sortert nogenlunde alfabetisk).

John Mayer
3 doors down
Adele
Audioslave
Biffy Clyro
Band of horses
Colbie Caillat
Court yard hounds
Damien Rice
Daughtry
David Gray
Death cab for cutie
A fine frenzy
Five for fighting
Ingrid Olava
Imogen heap
Jamie Cullum
Jason Mraz
Jose Gonzales
Joshua Radin
Lenka
Minor Majority
Muse
Pearl Jam
Regina Spector
Sara Bareilles
Sia
Stacie Orrico 
 
Har du spotify, så kan du gå rett til spillelisten her.

Håper noen av dere kan oppdage noe nytt innen musikk her. Og hvis du har lignende smak som meg, kom gjerne med forslag til flere artister som bør føyes til i listen!

1 kommentar:

  1. Jack Johnson passer jo bra inn i denne forsamlingen, jeg liker nok best albumet In between dreams. Digg og avslappende musikk ;)
    http://open.spotify.com/album/2B9q4KPjOEYu885Keo9dfX

    Også er jeg veldig glad i Bon Iver, synes for eksempel denne sangen er helt nydelig: http://open.spotify.com/track/4dHEQ1W1jRmNjjB0S7vB8V
    Herlig melankolsk ;) Men man burde kanskje ikke høre altfor mye på ham hvis man er litt nedfor... hehe.

    Og - selvfølgelig - Norges beste soulstemme og one man band: Jarle Bernhoft :D Fantastisk bra live! Blir alltid bare sittende og glise når jeg ser denne videoen:
    http://www.youtube.com/watch?v=EJfnvna4kwI&feature=relmfu

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!