fredag 15. juli 2011

En kort dag

Jeg sitter i sofakroken på hytta og hører barnelek rett utenfor vinduet. Mamma, Milla og Magnus løper fram og tilbake på den regnvåte terrassen etter to badeballer. De tuller og fjaser og ler. Det er godt å vite at de koser seg, men jeg skulle gjerne hatt overskuddet til å slenge meg med i leken. Om et kvarters tid skal begge de små stelles for natten og legge seg. Det skal bli godt, selv om dagen i dag bare har forsvunnet. Når man sover til klokken ett er det jo ikke mange timene igjen, og etter et par måltider, mye barnestyr og overdrevent mye sutring var plutselig klokken blitt leggetid. Jeg helt utkjørt og håper at jeg er i bedre form i morgen.
Ønsker dere en koselig kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!