tirsdag 12. juli 2011

God sommer!

Det har visst plutselig blitt stille her inne på bloggen min. Og det har ikke skjedd så mye siden sist – jo vent! – jeg løy. Siden forrige innlegg har jeg hatt et par skikkelig dårlige morgener (som ved Martins hjelp allikevel har gått veldig fint), kjærestens og min bursdag har blitt feiret med gode venner, vin, latter, musikk og digg mat (også fikset av min kjære)...
...jeg har lest boken Sarahs nøkkel, Milla har dratt på hytta, vi har hatt koselig besøk av Rasmus og Martine (blant flere andre)...
...Martin, Magnus og jeg har hatt en skikkelig kosedag som vi virkelig trengte, vi har sett filmen 127 hours, verdens beste lille Mammus har blitt ett helt år...
...vi har sett ferdig Californication sesong 4, jeg har vært hos psykolog, vi har sett filmen Seven Years in Tibet og nå har barna og jeg tatt oss en tur på hytta sammen med foreldrene mine.
Med andre ord, noen hektiske, men ikke så veldig slitsomme dager, med mye moro og få tårer. Nå venter tre uker med barna mine, og jeg klarer faktisk å glede meg!
Ferie!



2 kommentarer:

  1. Ja, det var noen innholdsrike dager. Fint du har hatt det bra.
    Det er kos å kunne glede seg over noe. Håper de neste ukene blir fine som du håper og enda litt til :)

    SvarSlett
  2. Ditto, vennen ♥ Men det regner jeg med også du vet :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!