torsdag 14. juli 2011

Hytteidyll

 

En god smak av ferie.

2 kommentarer:

  1. Utrolig fint bilde av deg og mammus!! :D Et veldig bra innlegg over. For meg, som er venninne, hjelper det veldig å lese bloggen din for å forstå litt bedre. Veldig glad i deg!

    PS: Er du hjemme i helgen? Hvis du orker kunne vi kanskje møttes med ungene :) Klem

    SvarSlett
  2. Takk vennen min <3 Bak solbrillene skjulte det seg et veldig slitent ansikt, men ble faktisk litt fornøyd med bildet likevel :)
    Det er godt å høre at man forstår litt mer av å lese det jeg skriver, for det er jo derfor jeg gjør det. Det er ikke alt som er like enkelt å snakke om, så da er det godt å kunne sette ord på det når jeg er helt for meg selv.
    Veldig glad i deg og!
    Vi er nok på hytta det meste av helgen også, skal en liten tur i en bursdag på lørdag kveld, men ellers er vi nok her nede. Men fra mandag av er jeg hjemme og skal prøve å underholde ungene på dagtid. Du har ikke noe fri fra jobb noen dager?

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!