fredag 1. juli 2011

Søndagspiknik


På søndag startet dagen med piknik i barnehagen til Milla sammen med Silje og hennes tre døtre. Vi spiste litt av vår egen og litt av hverandres mat, og barna lekte, mens foreldrene koste seg i solen på teppet.
Det er deilig å vite at jeg har Silje, en jente som har gått gjennom mye av det samme som meg med sykdom og derfor vet hvordan det er og kan gi råd og fortelle om sine erfaringer.
Vi har våre helt ulike måter å takle sykdommen på, og derfor tror jeg vi fungerer ekstra godt sammen, vi kan pushe hverandre på en positiv måte, erte hverandre, holde hverandre litt i tøylene og ikke minst lære av hverandres feilgrep og suksesser.
At våre to døtre er som erteris er jo heller ikke å forakte, for når vi er sammen og barna er med merker vi nesten ikke noe til dem, og kan bare nyte synet av at de hermer, tuller og leker sammen.
Etter et par timer i solen dro vi hjem igjen og resten av søndagen ble brukt til husarbeid og avslapning. Mamma lånte/passet barna i et par timer, noe som ga Martin og meg litt tid alene for å bare slappe av og ta ting i vårt tempo.

En deilig søndag
Formen velger jeg å ikke nevne ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!