fredag 22. juli 2011

Uvirkelig

Mens jeg skrev det forrige innlegget mitt skjedde mye. Begge barna våknet, jeg bar de inn, fikk i Magnus litt mat, la Milla på sofaen, begynte å tilberede litt mat, glemte maten, kom på det igjen, glemte det igjen, hørte noe jeg trodde var torden, la Magnus i senga si, satt meg i sofaen og la til noen bilder i innlegget, kom på maten igjen, fikk en telefon fra mamma som lurte på om jeg hadde fått med meg det som skjedde i Oslo, fant det ut, fikk sjokk, ringte Martin som svarte "Jeg har det bra!" og fant ut at svigermor også var i god behold, kom på at maten fortsatt sto på komfyren, ordnet det, også trykket jeg på Publiser innlegg.
Det er helt uvirkelig, for det eneste som står i hodet mitt nå er "Hvem av mine er i Oslo?", "Hvor mange er skadet og drept?" og "Vil det bli flere eksplosjoner?". Foreløpig er to personer bekreftet omkommet og mange er skadet. Jeg har vondt i hele meg. Det kommer ikke som en overraskelse hvis dette er et terrorangrep, men man kan aldri være forberedt på noe slikt som dette.
Jeg klarer ikke skrive mer nå,dette er for vondt og for nært.
Jeg sender varme tanker til alle involverte!
Skulle ønske det bare var torden...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!