søndag 21. august 2011

Akkurat nå

...er kvalmen helt uutholdelig
halsbrann
trykket i brystet bare vokser
det føles som jeg har et stramt belte rundt bryst og hals
tungt å puste
øynene svir
hodet surrer
alle lyder er forstyrrende
jeg er dødstrøtt, stiv og støl

...borti sofaen sitter verdens beste kjæreste, 
og den søteste jenta jeg vet om og ser på barne-tv, 
mens min lille sjukling ligger i sengen sin og sover.

...og jeg?
jeg har rømt inn i pcen igjen, i håp om at smertene skal ta slutt.
de gjør jo det etterhvert, men stort sett ikke før begge barna er lagt og jeg har hvilt i et par timer.
men det er verdt et forsøk, er det ikke?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!