onsdag 24. august 2011

Barcelona - here I come!

Om seks timer skal jeg slenge meg i bilen til pappa, og halvsove meg til Gardermoen før jeg skal lete etter andre blå t-skjorter inne på flyplassen. Jeg er så og si ferdigpakket, selv om pakkingen selvfølgelig ikke ble gjort før i ettermiddag. Det er da måte på hvor godt forberedt man skal være, selv om man har hatt muligheten til å pakke i tre dager. Etter at jeg har lagt meg kommer jeg sikkert på masse ting jeg har glemt, slik at jeg må stå opp igjen.
Dagen i dag har i stedet for pakking blitt benyttet til å svømme sammen med venninnen min, Signe Marie, etterfulgt av deilig varmende badstue og resten av dagen satt jeg på sofaen hos henne og kjæresten, Ketil. En deilig og koselig dag. Jeg fikk også nasket med meg et par kjoler fra skapet hennes, som jeg kan pynte meg med i Barcelona.
Jeg vet ikke hvordan det blir med oppdateringer her mens jeg er borte, så jeg velger å ønske dere en kjempefin helg! Vet det er Ski-festival mens jeg er borte, så for dere som bor såpass nærme meg - ta et glass for meg og!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!