mandag 22. august 2011

Barcelona

Om noen få dager retter jeg nesa mot Gardermoen midt på natten, for å møte 49 andre trøtte kvinnelige fjes, som sammen skal sette seg på et fly til Barcelona. Jeg vet hvem én av disse damene er, men resten er totalt ukjente for meg. Det eneste jeg vet at vi har til felles er at vi har vunnet en tur gjennom Perfect Home, og at vi skal nyte tre dager sammen i varmere strøk. Totalt blir vi 70 damer fra Norge, Sverige og Finland på tur, så man kan jo se for seg hvordan stemningen vil bli!
Det skal bli godt å gjøre noe helt annet for en gangs skyld, selv om jeg allerede ligger søvnløs om natten og lurer på hva dette vil gjøre med formen min. Noe av programmet er lagt opp på forhånd, mens vi styrer en del av tiden selv. Jeg kan forestille meg at mange vil bruke fritiden sin på shopping og sightseeing, men jeg skal prøve å være flink til å heller ta det med ro ved bassenget og på stranda, eller eventuelt hvile litt på hotellrommet mitt (som jeg forøvrig skal dele med nok en ukjent dame/jente) hvis det blir for intenst i solen. Men jeg må innrømme at jeg gleder meg vanvittig til å oppleve så mye som mulig av byen, og ikke minst til å bli kjent med mange nye fjes, så jeg kommer nok ikke til å være så flink som jeg bør.
Vi har fått en viss oversikt over programmet, men skal få flere detaljer på flyet. Foreløpig vet jeg at når vi lander i Barcelona skal vi rett videre på en spennende opplevelse som avsluttes med deilig spansk lunsj. Resten av dagen kan vi bruke akkurat slik vi selv ønsker. Fredag skal vi på panorama sightseeing på formiddagen, og felles middag om kvelden. På lørdag skal det være stor middag på kvelden og dans utover natten.
Jeg gleder meg!


7 kommentarer:

  1. God tur og kos deg masse.Jeg er kvalifisert til Bareclonatur gjennom Herbalife.Turen går i september.Men så var det noe med min daglige jobb og skoleunger.Du får ta bilder og fortelle litt på bloggen da :)Heldige du.

    SvarSlett
  2. Ønsker deg en riktig god ferie. Du må ta vare på deg selv og bare kose deg. Klemmer

    SvarSlett
  3. Det hørtes utrolig deilig ut - Kos deg masse, masse, masse!!!

    SvarSlett
  4. Riktig god tur .. det høres fantastisk ut. Og noen ganger får vi krefter av å gjøre noe helt annet også!

    SvarSlett
  5. God tur, kos deg masse masse :)

    SvarSlett
  6. Bente: Tusen takk! Betyr det at du ikke har mulighet i det hele tatt til å dra eller? Kjedelig å gå glipp av det når man har kvalifisert seg.. Jeg skal få lagt ut bilder vet du! Det er faktisk det jeg gleder meg mest til - å ta bilder og dele det med dere :)

    Anonym: Tusen takk! Klem tilbake :)

    Adele: Ja, det må bare bli deilig! Tusen takk! Fortsatt god bedring! Gleder meg til date med deg når jeg kommer hjem :)

    Bente: Tusen takk! Ja, vi krysser fingrene for at det gir masse energi til å møte hverdagen igjen :)

    Silje: Tusen takk!

    SvarSlett
  7. ÅÅh, gud så utrolig herlig. God tur!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!