søndag 14. august 2011

BRyllupsFeSt!

Gårsdagen ble for det meste tilbrakt på sofaen. Mor og far kom og hentet barna, og jeg fikk sjansen til å slappe av. Formen gikk opp og ned, mest ned, men jeg følte meg etterhvert i stand til å dra på butikken for å deretter dra til mine foreldre på middag. Med en gang jeg møtte barna raste formen og jeg ble helt satt ut av spill. Mat hjalp, og at det var tre andre voksne der som tok seg av det meste med barna gjorde også sakene litt lettere.
På kvelden sto bryllupsfest for to herlige mennesker på planen, så jeg fikk stæsjet meg med en ny kjole, og vi var snart good to go. Etter å ha innsett at Myrvoll ikke var det samme som Myrsletta var vi ekstra glade for at vi hadde booket min far som sjåfør.
Med meg hadde jeg verdens vakreste date, og kvelden var kjempekoselig. Det var flere på festen jeg gjerne skulle hilst på, men tiden flyr i godt selskap, og plutselig var det tid for å dra hjem. Først måtte jeg selvfølgelig spise enorme mengder med kake, drikke både blå og røde drinker i fleng og danse masse. Formen min var dårlig og jeg satt flere ganger og kjempet mot trangen til å legge meg ned i en av sofaene og lukke øynene, men etterhvert som de blå og røde fikk virket ble det glemt. Helt på topp ble jeg ikke, men det kan man vel ikke forvente heller slik formen har vært de siste dagene.
Vi var så heldige å få skyss hjem, og på veien møtte vi nabo-Nils og plutselig satt vi på terrassen til en annen nabo. Der ble vi til langt på natt. I dag har jeg fått lide, men for en så koselig kveld var det virkelig verdt det!

4 kommentarer:

  1. Hei Hannemor! så fiiiin du er på bildene. kjempe fine øredobber =) å den kjolen ser jo drit fin ut. den må jeg få se neste gang jeg er hos deg ;)
    så bra at dere fikk en koselig kveld sammen <3 det fortjener dere!
    Gleder meg til å se deg! klem

    SvarSlett
  2. jeg må bare fortelle deg noe: Jeg tror jammen jeg har møtt blopp-mannen. Ikke i ski, men på langhus. Jeg vet ikke om det er flere som går rundt å sier det da, men måtte le litt for meg selv, når jeg hørte han gå rundt i å bloppe. Heldigvis, innledet jeg ikke noen samtale med han;)

    SvarSlett
  3. blupp-mannen er en av naboene mine det. Han bor på bøleråsen ;) Og sykler til og fra Ski hver morgen for å "jobbe" som han kaller det.

    SvarSlett
  4. Tinna - Tuusen takk! Så søt du er! Den skal du få se vet du! Gleder meg til å se deg også igjen, har tenkt mye på deg, men har gått i ett med sykdom osv. Hva med etter helgen? Skal bare en svipptur til Barcelona først ;)

    Theashus - Hihihi! Så morsomt! Det MÅ vel være samme kar? Eller kanskje de har startet en klubb som er til for å frike ut folk litt?

    Anonym - Så artig at du vet hvem det er!! Og SÅÅ gøy at han kaller det å jobbe! Elsker den typen individer, selv om jeg helst vil unngå å komme i sånne samtaler :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!