onsdag 17. august 2011

Give away

Jeg vet at det er mange av dere (oss) bloggere som liker konkurranser og mulighet til å få ting gratis, og vil derfor fortelle dere om en give away som dere ikke bør gå glipp av. Min kjære venninne Monica gir nemlig bort en (imitert) skinnjakke!
Stilig, ikke sant? Trykk på bildet, så finner du give awayen!

PS: For å få maks antall lodd i trekningen skal man legge seg til som "følger" på bloggen hennes, noe du kan gjøre uten å ha en blogg selv også. Så lenge du har en mail-adresse er det bare å følge i vei. Og vet du hva? Jeg synes det er kjempekoselig hvis du vil legge deg til på min blogg også ♥ Hvis du lurer på hvordan, kan du klikke her.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!