tirsdag 9. august 2011

Natta


På mine dårlige dager er sofaen, pcen, tven, mange glass med vann og enkel, sunn mat gode hjelpemidler for meg. Men dessverre resulterer det i at kroppen min ikke blir noe særlig brukt i løpet av en dag, og jeg regner med at det er derfor jeg blir så rastløs når jeg skal prøve å sove.
Martin, som derimot er overdrevent aktiv både på jobb og hjemme, har en tendens til å slukne med en gang hodet treffer puta. Men disse dagene som kroppen herjer ligger jeg i tillegg til å være rastløs uten energi, med en stor trang til å skravle, for å skyve fokuset vekk fra vondtene mine. Dere kan jo tenke dere selv hvordan slike samtaler blir mellom oss, med mange "mm" svar fra ene siden og overdreven entusiasme fra den andre. Samtalen ender imidlertid alltid med det samme. Martin sovner.
Ja, og hva nå? Vel, da får man vel prøve å skravle med dere i stedet da.


Ps: Første innlegg fra min nye telefon, så tilgi meg hvis det er litt annerledes.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!