mandag 8. august 2011

Sang

Milla er glad i å synge, akkurat som mammaen sin, og selv om ikke tonene er helt på plass lager hun sine egne sanger og vil helst gaule av full hals og få applaus på slutten. Noen ganger kan dette bli litt intenst, for eksempel på lange bilturer, eller dager hodet mitt ikke er helt med og jeg forsøker å gjøre flere ting på en gang, men andre dager er dette bare helt herlig.

Stort sett skjønner jeg hva hun sier/synger, men siden lydkvaliteten ikke er den beste på dette klippet gjorde jeg mitt beste for å tyde teksten hun har laget. Kanskje noen vet hvilken sang dette i utgangspunktet er? Jeg har ikke den minste anelse, men vet at hun i barnehagen lærer mange sanger jeg aldri har hørt før, så kanskje dette er en av de?

Fuglene skal sove på natta
Nå skal jeg sove på natta
Fuglene sover på natta på deg
og jeg skal sove på natta på deg
alle vepsene skal barnehage skal sove på bakken
Nei, nei, barnehagen skal sove på bakken
Nå skal alle prøve henge på barnehage hverandres senger barnehage
Nå skal barnehage sove i lufta
Nå skal barnehage sove i lufta
Nå skal barnehage sove i lufta
Nå skal andre sove på lufta

1 kommentar:

  1. Hihi, hun er jo så søt <3 Men dette er nok ikke en sang fra barnehagen, datteren din har nok arvet din musikalitet :-D

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!