lørdag 6. august 2011

Sjeldenhet

I dag har jeg våknet i en annen sin seng, i en annen sitt hjem, og sitter i en annen sin sofa mens jeg skriver på en annen sin pc. Jeg tilbrakte kvelden i går hos Monica og har altså enda ikke dratt hjem. Høres dette helt naturlig ut for deg? Et overnattingsbesøk hos en venninne? Vel, jeg kan ikke huske sist jeg gjorde dette.
Gjestesengen hjemme hos oss er stadig full av enten venninner eller venner av oss (eller begge...), men at jeg drar ut til en venninne på kveldstid er en ting jeg så og si aldri gjør, og at jeg overnatter... Ja, som sagt kan jeg ikke huske sist. Kanskje det var når jeg var gravid med Milla i 2008 og dro på besøk til Siri-Mette i Lillehammer, men da er man jo så langt unna hjemmefra at man ikke akkurat bare kan dra hjem og sove.
Nok om det. Uansett har det vært utrolig koselig, med skravling i minst åtte timer i går kveld, som vi nesten ikke klarte å avslutte for å gå og legge oss, noen få tårer, masse latter, sykt god pizza og deretter muligheten til å sove til man selv våkner dagen derpå, selv om jeg selvfølgelig var våken klokken fem og allerede innså at jeg ikke klarte å sovne igjen når jeg våknet på nytt rundt klokken ni.
En avveksling fra hverdagen er noe vi alle trenger innimellom, og litt kvalitetstid alene med venninner skal jeg nok bli litt flinkere til å unne meg. Allikevel gleder jeg meg til vanlig hverdagskveldskos med kjæresten til uka igjen.
Borte sykt bra, men hjemme er... hjemme ♥


3 kommentarer:

  1. Høres ut som du hadde en kjempefin kveld :-) Og for et fint bilde av dere tre!!!

    Kos deg videre i dag, frøken ;-)

    SvarSlett
  2. Utrolg koselig bilde av dere tre!!!

    Jeg har storkost meg. Kom gjerne igjen :)

    SvarSlett
  3. For ett fantastisk fint bilde av dere!!!!

    Høres ut som du har kosa deg og det er godt, det fortjener du :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!