lørdag 6. august 2011

Sommerkos

Dette innlegget ble egentlig skrevet for et par dager siden, men jeg hadde tydeligvis ikke klart å publisere det. Derfor kommer det nå i stedet.
Jeg rekker ikke helt å holde følge her på bloggen med alt som skjer om dagen. Min tante Gyda bemerket sist når jeg brukte ordet "Hektisk" at hun ville kalt det "Innholdsrik", så derfor får jeg vel si at jeg har hatt noen veldig innholdsrike dager i det siste. Jeg er rett og slett ikke i stand til å sette ord på så mye for tiden, men jeg tenkte jeg kunne dele noen få bilder med dere i hvertfall.

Bildene er tatt med min nye telefon HTC Desire med en applikasjon som heter FXCamera og funksjonen ToyCam. Jeg har ikke tatt i bruk telefonen ordentlig enda, fordi jeg er midt i barnehagestart for Milla og tilvenning for Magnus og jeg rett og slett ikke takler så mye annet, men til uka regner jeg med at den er min nye følgesvenn.

1 kommentar:

  1. Så koselige bilder, blir i godt humør av å se de :) Stooor klem, cathrine

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!