torsdag 1. september 2011

Dagene derpå

Nå gjelder det å få kroppen i gang igjen, men med forkjølelse, deretter anfall, feber og nå muligens omgangssyke har den fått nok å jobbe med. Om alt er et resultat av påkjenningene kroppen har blitt utsatt for den siste tiden, om det er immunforsvaret som er sterkt svekket, eller om dette henger sammen med anfallet jeg hadde finner jeg nok aldri ut, men jeg er ikke i stand til noe som helst, og har sovet mer på dagtid den siste uken enn jeg har gjort noen gang tidligere i livet. Heldigvis var jeg førevar, så jeg hadde klarert disse ukene, slik at det ikke står annet enn legetimer, psykolog og noen små vennebesøk på planen de neste ukene. Hovedoppgaven er å roe ned, og slappe av, og begynne skritt for skritt å la kroppen min komme seg til hektene igjen.
Jeg har veldig lyst til å fortelle dere om den fantastiske turen jeg hadde i helgen, men jeg må nok vente til kroppen (og hodet) er litt mer på plass igjen. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg dro, og det var nok ikke reisen i seg selv som har gjort meg dårlig, men det er mulig at all nervøsiteten på forhånd, og alle påkjenninger med syke barn og lignende i forkant var av mer utløsende grad.
 Et pittelite innlegg fikk jeg da til, så wuhuu for det ;)


3 kommentarer:

  1. Hei hanne :) Lenge siden jeg har kommentert her nå, men jeg følger med fordet ;)
    Uff, det hørtes ut som en skummel slutt på Barcelona-turen, men flott at du klarte å nyte det meste av den da. Håper kroppen begynner å samarbeide litt igjen snart!

    Jeg satt og så gjennom litt gamle saker her om dagen, og da fant jeg fram bildet av alle jentene fra klassen på videregående som jeg fikk av dere til 17-årsdagen min :) Det var koselig, fant til og med kortet. Der hadde du signert som "Nøtte", hehe. Hadde helt glemt at du kalte deg det en periode jeg. Blir litt nostalgisk for tida, har fått vikarjobb for Arne Kollansrud på Ski vgs, så nå har jeg bl.a. lillebroren til Jørgen i hørelære :) Så det er koselig, henger med Haldor, Johan, Bjørn Henning, Tom, mamma og de andre i lunsjpausene. Og får stadig vekk flashbacks ;-)

    SvarSlett
  2. Huff da.. hørtes skummelt ut for deg! Nå får du SLAPPE av også håper jeg du blir bedre snart.

    Gleder meg til å høre om den kosleig delen av Barcelonaturen også. Barcelona er FANTSTISK.

    SvarSlett
  3. sv: Er fantastisk morro å drive med sjarmtrollparty ja, har hatt stor glede av det :) Nathaloe stoor koser seg med lekene :) så det er kjempe morr :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!