mandag 26. september 2011

Ferdig med det...

Jeg tror jeg kan si dette... Selv om det er litt skremmende. Jeg har (endelig) klart å gi slipp på gamle Hanne, og prøver heller å ønske den nye Hanne velkommen inn i livet mitt. Gamle Hanne var en veldig engasjert, aktiv, sprudlende og en arbeidssom jente, som alltid kommer til å være en del av meg, men den nye Hanne har også masse å rutte med - livserfaring, forståelse ovenfor andre og en stor tilpasningsevne. Jeg ser meg selv i et nytt lys og skjønner at jeg ikke må være verdensmester, det er faktisk er helt ok å bare gjøre sitt beste.
Og på grunn av denne oppdagelsen vet jeg også at jeg kan avslutte dette innlegget akkurat her, selv om dere kanskje ikke fikk så mye ut av det. Jeg ville bare dele med dere at jeg ikke lenger sørger så mye over det jeg har måttet gi tapt, men heller gleder meg over alt som vil komme i tiden fremover, og ikke minst det jeg har akkurat nå.

I dag er den første dagen i resten av ditt liv.
Tenk over det.

5 kommentarer:

  1. Så positivt og kjekt innlegg å lesa!! Velkomen til nye Hanne:) Livserfaring er dyrekjøpt nok, men godt å ha med seg vidare! Klem:)

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg. :)
    Setter stor pris på det.
    Håper du har en god dag. :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Så flott å lese, Hanne. Du er en klok jente. :)

    SvarSlett
  4. Velkommen nye Hanne, det var et fint innlegg :)
    I dag er den første dagen i resten av livet ditt, det er så sant!!

    SvarSlett
  5. Vi tar alle imot den nye Hanne med åpne armer:) Den beste terapien for en tung tid, er å ha noe å glede seg til! :) Synes du er en tøff jente!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!