fredag 30. september 2011

Har du sett...

Jeg begynte plutselig å tenke på hvor mye ordene "Har du sett...?" kan gjøre. Disse ordene har nemlig ført til at jeg fikk meg en kjæreste på videregående som jeg nå har to flotte barn sammen med. Setningen fortsatte slik "... Dude where's my car?". Ikke noe særlig romantisk over det egentlig? Men når det var på grunn av dette at vi begynte å henge sammen, og bare noen dager senere var overdrevent hektet på hverandre, blir det litt koselig å tenke tilbake på likevel.
I kveld er Martin på kino med en kompis. De bestemte seg brått mens vi satt sammen i sofaen, og hvilke ord tror du det var som dro de ut døren?
"Har du sett...?"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!