fredag 30. september 2011

My melody

Jeg sitter ved pianoet og klimprer, og lurer på hvilke sanger det egentlig er jeg kan, og plutselig dukker en melodi opp i høyttalerne, en melodi jeg laget (med litt hjelp av en venninne) da jeg gikk på videregående. Sangen skrev jeg like etter at jeg mistet hunden min, som jeg så på som en søster, og jeg døpte den vel i utgangspunktet etter henne - Tinka. Nå tenkte jeg selvfølgelig at jeg kunne dele den med dere. Jeg spilte den alltid når jeg satt ved pianoet i friminuttene, så kan nok hende at noen av dere har hørt den før (kanskje alt for mange ganger også).

© Hanne Erikstad

Jeg klarer ikke helt bestemme meg for hva jeg skal gjøre i dag. Ser det fine været ute, men er liksom ikke helt fristet likevel. Tidligere i dag har jeg trent Zumba, og rokket et intenst kvarter med rokkering da jeg kom hjem. Noen som har noe godt forslag på hva jeg burde ta meg til nå? Blir nok husarbeid, men tar gjerne imot andre tips ;o)

6 kommentarer:

  1. Så utrolig flink du er! Fikk lyst til å kunne spille piano jeg også :-) Du er flink til veldig mye, du :-)

    SvarSlett
  2. Jeg skriver kommentarer, men de blir bare borte.. Hva skjer? :(

    SvarSlett
  3. Tusen takk! Snille dere er :)
    Monica - Jeg vet ikke hva som skjedde, men her dukket det jo opp nok kommentarer til slutt ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!