onsdag 21. september 2011

Stolt!

På lørdagsmorgenen var Martin litt skrall. Sånn går det gjerne etter en guttetur ut kvelden i forveien, i hvertfall når det er en stund mellom hver gang. Jeg for min del hadde bare kost meg på sofaen sammen med et par venninner den kvelden, men ble likevel straffet overdrevent hardt dagen derpå. Allikevel bestemte jeg meg for å la Martin sove, og prøve å gjøre noe hyggelig sammen med barna i det fine morgenværet. Jeg tok tingene i mitt tempo, og det vil si at det fort tok et par timer å få i barna frokost, kle på de, finne fram vogn og ta på yttertøyet. Etter en tidligere bæsjebleie ante jeg igjen en viss stank fra Magnus, så Martin ble pisket opp for å gjøre et lite skift før vi endelig kom oss ut av døren.
Milla ville sykle, noe som resulterte i at den planlagte turen i skogen ble en del kortere enn planlagt. Vi snudde før vi i det hele tatt nådde skogkanten. Det var deilig å komme seg ut litt, men Milla ble sutrete fordi det var vanskelig for meg å hjelpe henne oppover bakkene samtidig som jeg trillet vognen, og Magnus var trøtt og syntes det var kjedelig å bli plassert i vognen. Hjemveien gikk noe bedre, da Magnus sovnet og Milla kunne trille nedover bakken og øve seg på å bremse. Vi var ikke ute lenger enn maks en time totalt. At jeg måtte gå og legge meg i et par timer senere på dagen syntes jeg var unødvendig, men jeg var utrolig stolt av meg selv, og glad for at jeg hadde klart å gjennomføre det helt på egenhånd.


1 kommentar:

  1. Hei
    Takk for kommentar.
    Musikk er viktig.Den kan utrette mye.

    Gøy å sykle :) eneste aberet er at de blir leit å holde følget til slutt.De vil fremover og helst fort:)
    Ha en fin dag.Tar meg en tur på trening før jobb og mor/barn gruppe.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!