onsdag 14. september 2011

Stopp! Ikke les videre...

Ikke si at jeg ikke advarte dere!

Jeg ligger i senga, og etter flere timer sover jeg fortsatt ikke. Det er ikke snakk om at jeg ikke er trøtt, men det er bare kroppen som ikke vil slå seg av og hodet som jobber på høygir. Jeg bobler av energi inni meg, men med en gang jeg i det hele tatt er i nærheten av å tenke at jeg kanskje bare skal stå opp og gjøre et eller annet husarbeid, eller bare sette meg i sofaen en liten stund, kjenner jeg at hele kroppen protesterer. Da skader det ikke å ha pcen liggende rett ved siden av sengen, slik at man bare kan rømme inn i bloggverdenen litt.
Jeg har mange ganger etterlyst en av-og på-bryter som kunne få meg til å slukne akkurat når jeg selv ønsker det, men den har latt seg vente på. Den siste tiden har derimot søvnen kommet lettere på, men i dag har jeg nok for mye i hodet. Hva det er aner jeg ikke, ikke noen fornuftige greier i hvertfall. Ikke er jeg trist, og ikke er jeg videre spent eller nervøs for noe. Alt er bare helt ok, og jeg trives sånn. Kanskje det er derfor det er så vanskelig å skrive om dagen også. Til vanlig kan jeg produsere opptil flere innlegg på en dag, men nå for tiden er jeg heldig hvis jeg får til mer enn ett i uka. Jeg liker å skrive, og har egentlig lyst, men det er et eller annet inni meg som hindrer meg.
Dette var jo virkelig et totalt uinteressant innlegg, men det var da i hvertfall litt tanketømming, noe som alltid hjelper (meg).
 Sorry, you guys!
Kommer sterkere tilbake... en eller annen gang.

3 kommentarer:

  1. :-) Håper du har fått sove..kroppen er rar! :-)

    SvarSlett
  2. Du føler deg urolig samtidig som utmattet og dårlig? Det gjør jeg ofte (har ME), men ingen som skjønner seg på det :p
    Hater å ha ME..

    SvarSlett
  3. Bente - Takk :) Jeg fikk jo det til slutt...
    Kjersti Elise - Ja, stemmer. Jeg vet ikke om du har lest noen andre innlegg her, men jeg har ME selv også. Nei, det er en vanskelig sykdom å både forstå og akseptere.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!