mandag 3. oktober 2011

En titt i speilet

Dagen i dag startet som vanlig med barnehagelevering og deretter en liten hvil med frokost på sofaen. Så var det videre på dagens første treningsøkt, Step og styrke. For første gang siden jeg begynte å trene ble jeg i dag dårlig mens jeg holdt på, og jeg måtte stoppe opptil flere ganger og lene meg inntil veggen. Samtidig helte jeg innpå med vann. Hodet banket, verden snurret og jeg var helt utmattet. Heldigvis var vi snart ferdige med Step delen, og styrke var litt enklere å henge med på, så symptomene forsvant fort igjen. 
Når jeg kom hjem, etter en liten handletur, kastet jeg meg på sofaen med mat igjen. Jeg ble snart en ordentlig frossenpinn og helt tung i kroppen, og kledde på meg mer og mer – tepper, ullgenser osv. Så kom endelig Martin hjem fra jobben, og jeg bestemte meg for at det var på tide å komme seg opp fra sofaen og prøve å gjøre i det minste én ting her i huset. Klesvask er noe jeg har fått en dilla-periode på om dagen, så jeg fikk både sortert, tatt ned, hengt opp og kjørt nye vasker før jeg dro meg opp trappen igjen. 
I forbifarten fikk jeg et glimt av meg selv i speilet på badet og bestemte meg for at det var nok for nå. Jeg vet ikke om andre ville sett det, men selv kunne jeg se blekheten som røpet at formen ikke tålte mye mer. Derfor er jeg tilbake i liggende stilling på sofaen, frøsen og vondt hode. Men etterpå skal jeg videre på Zumba-time! Det er nemlig en annen venninne av meg som skal prøve seg på sin første time, så selv om jeg kanskje må ta det litt med ro skal det bli gøy å se hva hun synes om dette.

3 kommentarer:

  1. Kanskje ikke det du vil høre, men kan ikke unngå å si det likevel da jeg blir litt bekymret når jeg leser: Pass på deg selv, og ikke press for langt i forhold til treningen.

    SvarSlett
  2. Takk for omtanken, ikke få dårlig samvittighet for det nå! ;) Jeg var elendig før jeg dro, men med en gang jeg var igang forduftet det og jeg føler meg fortsatt ganske ok :) Kommer nok til å sove tungt i kveld, og jeg har mine mistanker om at det kanskje er derfor det hjelper litt. Hvordan har du det om dagen?

    SvarSlett
  3. Hehe, bra du sier at jeg ikke skal ha dårlig samvittighet;) Ja, om det hjelper deg til å sove kan jo det være effektivt. Men du kjenner det jo best selv:) Her er ting på det jevne for tiden:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!