mandag 3. oktober 2011

Min ultimate kjøremusikk

Når jeg innimellom har bilen helt for meg selv, er dette det jeg koser meg med på full guffe på høyttalerne. De spilles gjerne på repeat gjennom hele kjøreturen.

Favoritten (helst akkurat denne versjonen også):

Muse er et av mine absolutte favorittband, og når det kommer til konserter er de helt rå! Det er nesten så jeg vil påstå at de er bedre live enn på plater, og det er det ikke mange artister som kan skryte på seg mener nå jeg. På Roskilde-festivalen i 2007 fikk jeg oppleve de på scenen for første gang, og jeg håper at jeg får sjansen til å høre de mange flere ganger.
 Også denne da (annet band som jeg ikke har like sterke bånd til, men ufattelig kul låt!):

Denne sangen får meg alltid til å få lyst til å headbange og spille luftgitar, men dette lar jeg selvfølgelig være mens jeg kjører bil. Når jeg derimot parkerer kan det være de som går forbi får seg en latter, for da vil jeg gjerne få utløp for alt jeg har holdt inne.

For øyeblikket er det nesten bare disse to sangene det går i, uavhengig av hvor lang biltur jeg er på. Ellers liker jeg også sanger som jeg kan gaule med på, enten det er nærmest skriking eller synging. 
Skummelt å spørre, men...
Er jeg sær?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!