fredag 21. oktober 2011

Venninnekveld

Iiiih! Nå gleder jeg meg til i kveld! Martin skal ut med gutta og jeg skal snart hive meg rundt og hente barna i barnehagen, for så å dra til Live og Jesper. Der skal vi tilbringe ettermiddagen sammen med Monica og Teo med middag, kos og lek. Så drar jeg hjem igjen med barna, legger de og får besøk av Tinna og Tine. Vi skal se film sammen, og hvem vet - kanskje skravle litt? Og i natt en gang dukker nok min kjære opp igjen.
Jeg mener det virkelig når jeg sier at jeg er utrolig heldig som har så mange gode venner og venninner. Er så glad i dere - både dere nye og dere gamle, dere jeg ser ofte og dere jeg ser sjelden - alle sammen.
Suss&Nuss, Kliss&Klass
Ønsker dere alle en flott helg!

3 kommentarer:

  1. Håper du får en fin kveld :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Foreløpig har den vært veldig fin <3 Nå tar jeg meg en bitteliten hvil til to søte jenter dukker opp for filmkos :) Håper du også har det fint!

    SvarSlett
  3. Jeg oppdaget akkurat bloggen din nå. Har selv masse symptomer som er forenelige med ME, og har hatt dem i mange år. Jeg ser at du akkurat er utredet for ME, og lurer på om du kunne fortelle litt om utredningen? Hvilke undersøkelser tok du, hvilke spesialister var du hos og hvor lang tid tok det fra utredningen startet til du fikk diagnosen? Hvem satte diagnosen?

    Fortsatt god bedring! :-)

    Klem fra meg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!