lørdag 12. november 2011

Dåp

Nå sitter jeg her, spent og litt nervøs, i sofakroken. I morgen skal jeg nemlig i dåp for første gang, og Martin skal bli fadder for et nydelig lite nurk. Dette er faktisk den første dåpen min, og mens vi er der skal Milla avgårde i barnebursdag ved hjelp av et par besteforeldre. Jeg tror nok vi alle kommer til å få en spennende dag på hver vår kant.
Olivia, som den lille jenta heter, var også den første bebisen jeg har sett på sin første levedag (unntatt mine egne da...), men siden hun selvfølgelig sov under sykehusbesøket og jeg var syk når hun var på besøk hos oss en dag, blir det første gang jeg får mulighet til å virkelig hilse på henne, og jeg gleder meg sånn!
En nydelig liten frøken som jeg endelig skal bli kjent med. Dere skal ikke se bort ifra at jeg rapper henne med meg og sniker meg vekk fra de andre et par ganger, hvis Magnus tillater å dele litt på meg da...  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!