onsdag 30. november 2011

En lysende idé

I går kveld fikk jeg en så god idé at jeg nesten ikke klarte å sovne. Jeg lå og tenkte over hvordan jeg skulle klare å gjennomføre idéen og om det var mulig å få til på så kort tid. I morgen, 1.desember, må jeg nemlig være ferdig med dette prosjektet. Derfor spratt jeg opp av sengen når vekkeklokken ringte i dag, dropper trening og har nå bunkret meg opp foran pcen med en god frokost for å starte.
Når senteret åpner håper jeg at jeg er klar med hjemmearbeidet slik at jeg kan få handlet det nødvendige før jeg må fullføre resten hjemme igjen. Dere får lure til i morgen, nå må jeg forte meg videre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!