lørdag 5. november 2011

Spillkveld

I går kveld kosa jeg meg hjemme med en haug av fine jenter. Egentlig var det en liten spillkveld med venner vi hadde planlagt, men før jeg visste ordet av det hadde Martin reddet den eneste andre gutten her og dratt elsewhere. Jeg skjønner ikke hvordan 9-10 herlige jenter kan få to tøffe gutter til å skygge banen?
Anyways... Vi hadde det veldig koselig. Spill var gøy, men det tok ikke mange timene før vi helt hadde glemt at vi var midt i en ny runde og heller satt og skravlet om alt og ingenting.
Bildet er hentet fra Google
Det er så deilig å kunne ha venninner fra histen og pisten som uten å kjenne hverandre på forhånd bare skravler i vei og trives i hverandres selskap.
Når alle dro for kvelden var jeg overlatt til meg selv og en øredøvende stillhet. At vi hadde pratet så mye at jeg nesten fikk øresus var bare nok et godt tegn på en fin kveld.

Koselig at dere kom jenter!
På tross av kort varsel og manglende innbydelser ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!