tirsdag 15. november 2011

Sykehusventing

Nå sitter jeg og venter på sykehuset,  forhåpentligvis for siste gang på lenge. Jeg har vært inne til min siste undersøkelse i utredningen, denne gang hos nevrolog. Dette var samme nevrologen som undersøkte meg under anfallet mitt, en veldig hyggelig og sympatisk lege. Han hørte etter på det jeg hadde å si og respekterte mine synspunkter.
Undersøkelsen gikk veldig fint. Jeg fikk leke meg med balanse og reflekstesting, og sitter nå og venter på å få ta en blodprøve (CK) som jeg ikke har tatt tidligere.
Nå har nummeret på ventetavla gått fra 243 til 266, og mitt er 273, så er nok ikke så lenge igjen.



Ønsker dere en fin dag!


 

AH! 267!! ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!