søndag 4. desember 2011

Bestemors julekalender - Luke 4

I år gikk vi for første gang ut med nabojentene i mørket på Halloween. Milla synes det var kjempespennende å ringe på dørene og sto stort sett med totten i munnen når hun ventet på at noen skulle åpne. Jentene glemte stort sett at de skulle si "Knask eller knep!" når dørene endelig åpnet seg.
 Hun liker å kle seg ut og leke rollelek. Hun har skjønt at når hun blir mamma så blir jeg bestemor, og når dukkene hennes er lei seg vil de ofte til bestemoren sin. Rar følelse i en alder av 24 år 
Bildet under er tatt før et karneval i barnehagen.
Hun gjemte seg bak døren fordi hun var blitt lei av å bli tatt bilder av, men det var her jeg fikk de fineste blinkskuddene. 
Et av yndlingsbildene mine av Magnus ble tatt på 17. mai. Hatten var på akkurat lenge nok til å ta et bilde, og dere kan se at den er på vei av allerede. Gutten min

1 kommentar:

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!