fredag 30. desember 2011

Bursdagskake

Jeg lovte dere en gang for lenge siden at jeg skulle legge ut bilde av den spesielle kaken Milla fikk til tre årsdagen sin, og dette har jeg aldri glemt, men samtidig aldri fått gjennomført. Derfor tenkte jeg at det var på høy tid at dere fikk se denne overraskelsen som vi fikk av Millas tante, Martine.

Milla hadde nemlig bare tre ønsker til bursdagen sin:
Klovn i taket
Kake
og...
Skje

Hun var så heldig å få mange kaker av både tanter og bestemødre, og skje hadde vi visst i skuffen, så det var en fornøyd liten bursdagsjente. At hun ikke fikk klovn i taket har hun aldri klaget over, og aldri nevnt igjen, men hvor hun fikk idéen fra skulle jeg gjerne likt å vite.

2 kommentarer:

  1. hei hanne! takk for fin kommentar! eg har brukt photoscape til å lage collagen, du kan laste ned gratis :) enklare enn photoshop!

    nydelege barna dine!
    ynskjer dykk eit flott 2012!

    klem e

    SvarSlett
  2. Kjempefin kake! Har tenkt å prøve meg på en slik til storesøsters 6-års dag i februar, med Tingeling dukke i :) Godt nytt år til deg og dine! Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!